Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 119
Loading...

Поняття етики ділового спілкування , її предмет та завдання

Дізнаємось

формувати комунікативну професіограму майбутнього фахівця, виробляти вміння та навички щодо послуговування впорядкованою парадигмою знаків у різних етикетних комунікативних ситуаціях;

Навчимось

розвивати зв’язне мовлення, пам'ять; виховувати уважність, вміння дотримуватися правил мовленнєвого етикету.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
2 лекції
1
2 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14