Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 119
Loading...

Індивідуальні і колективні форми фахового спілкування. Етикет телефонної розмови. Етичні питання використання мобільних телефонів

Дізнаємось

- особливості усного спілкування, кожної його форми (індивідуальної бесіди, телефонної розмови);
- стратегії поведінки під час ділової бесіди та телефонної розмови;
- способи впливу на людей під час безпосереднього спілкування.

Навчимось

- провести індивідуальну бесіду, телефонну розмову;
- швидко реагувати на неочікувані запитання, уникати помилок під час бесіди;
- впливати на людей під час безпосереднього спілкування;
- бути вихованими, доброзичливими, чесними, а також амбітними.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
2 лекції
1
2 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29